Reklamacije
KORISNIČKI SERVIS - REKLAMACIJE
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocijepani djelovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 069/113-100 ili nam pošaljite e-mail sa svim svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu mishelbd@t-com.me i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavjestićemo Vas o daljem toku reklamacije.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 7 radnih dana od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/113-100 ili nam pošaljite e-mail sa svim svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu mishelbd@t-com.me i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rješavanje reklamacije je 7 dana od trenutka prijave iste.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavjestite slanjem e-maila na mishelbd@t-com.me ili pozivom na kontakt telefon 069/113-100.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Podrška pri kupovini - Naš tim Vam je na raspolaganju svakog radnog dana od 8-16h. Tel: 069/113-100 ili email: mishelbd@t-com.me
Besplatna dostava za cijelu Crnu Goru - Isporuku plaćate kuriru prilikom preuzimanja paketa. Besplatna dostava na kućnu adresu za porudžbine veće od 20,00€.
Sigurnost plaćanja- Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koriste eBay, Amazon i ostale velike web prodavnice.